S restaurací Levitate, ve které působím jako andělský investor, usilujeme o michelinskou hvězdu, prestižní ocenění průvodce top gastropodniky světa společnosti Michelin. Podívejte se na reportáž, kterou o tomto výjimečném podniku připravila pro pořad Gejzír Česká televize. Více na webu České ...
Číst dáleRestaurace Levitate v pořadu Gejzír České televize Mediální výstupy
Andělský investor není lidumil, ale tvrdý kapitalista
S restaurací Levitate usiluje o michelinskou hvězdu, prestižní ocenění průvodce top gastropodniky světa společnosti Michelin. Vedle toho hledá projekty, do nichž investovat. Roky bylo jeho jméno spojováno s vedením gastroskupiny Compass Group, teď sám sebe vidí jako andělského investora. „Mladé ...
Číst dáleAndělský investor není lidumil, ale tvrdý kapitalista Nechci být ten nejbohatší na hřbitově
Být manažerem je neustálý boj. Teď jsem sice v odpočinkové fázi, už se ale poohlížím po soupeři a těším se. Milovník vaření Miroslav Šole musel prakticky celou dosavadní kariéru někomu něco dokazovat. Poslední roky dohlížel z Londýna na evropské trhy společnosti Compass Group, která v Česku ...
Číst dáleNechci být ten nejbohatší na hřbitově Jak a o čem vyprávím?
Nic není v lidech
Dnes je všechno podobné
Manhattan fascinuje
Bez umělce s technickým myšlením ani ránu
Číst dáleJak a o čem vyprávím? Komu patří budoucnost
Druhá dekáda 21. století je drtivým nástupem nových technologií. Světlo světa spatřují projekty, které jsou z oblasti snů a nejbujnější fantazie. Tradiční se mění ve staré, místa lídrů zaujímají vizionáři s unikátní kombinací myšlení. Snoubí se technický přístup a umělecký cit. Výrobky jsou ...
Číst dáleKomu patří budoucnost Na Manhattanu občas padají mrakodrapy
Když jsem poprvé navštívil Big Apple, stála ještě dvojčata na svém místě. Když jsem tuto pulzující část New Yorku opouštěl naposledy, což bylo loni na podzim, stála hned vedle Ground Zero už budova nová. Do tohoto města se jezdím inspirovat, aby mi něco ve světě businessu neuniklo. Na Manhattan ...
Číst dáleNa Manhattanu občas padají mrakodrapy Úsměv v Rusku dá zabrat i McDonald’s
Kdysi jsem byl najat velkou britskou firmou dělat business v zemi zaslíbené. To mě zaválo asi 200 km jihozápadně od Moskvy do průmyslové zóny poblíž půlmilionového města Kalugy. Cesta z moskevského letiště Sheremetevo trvá, dle stavu silnic, tak dvě tři hodiny. Poprvé jsem tam vyrazil začátkem ...
Číst dáleÚsměv v Rusku dá zabrat i McDonald’s Starbucks zavřel všechny pobočky
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San Francisco rozhodli otevřít pražírnu kávy s obchodem v Seattlu. Budoucího učitele angličtiny, historika a spisovatele fascinovala vůně pražené kávy. Káva jako nápoj se zde vůbec neprodávala. K dispozici byly jen vzorky ...
Číst dáleStarbucks zavřel všechny pobočky Když se dalo ještě v Nokii utopit
Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve 190 zemích. Vyrobila půl miliardy telefonů a dodnes je to nejpoužívanější značka při volání v Africe. Nejoblíbenějšího typu 5110 se vyrobilo přes sto milionů, což je dodnes světový rekord co do počtu vyrobených kusů ...
Číst dáleKdyž se dalo ještě v Nokii utopit S Googlem v kontejneru aneb jak Googlers tloustnou
Každý z nás vnímá společnost Google jako špičkovou v oblasti nových technologií. Než jsem ji poznal blíže, byl jsem přesvědčen, ze v kancelářích této firmy sedí jen ajťáci a tvoří něco, čemu normální lidi ne příliš rozumějí. Pravidelně jsem navštěvoval sedm takových center v Evropě Londýnem ...
Číst dáleS Googlem v kontejneru aneb jak Googlers tloustnou